Ga naar hoofdinhoud

Prefabmaat breidt uit met aanbouwen, bijgebouwen en dakopbouwen

Prefabmaat, het bedrijf van Joris Roelink waar je online een dakkapel of hsb-wand kunt bestellen, breidt het assortiment uit met aanbouwen, bijgebouwen en dakopbouwen.

Vanaf nu kunnen aannemers en zzp’ers via de website van Prefabmaat de prefab aanbouwen, bijgebouwen en dakopbouwen bestellen. De levertijd is 7 werkdagen, minimaal. Een van de toeleveranciers van Prefabmaat is Timmerfabriek Neede voor de HSB-wanden.

De aanbouwen, bijgebouwen en dakopbouwen van Prefabmaat zijn opgebouwd uit HSB-wanden en daken, kozijnen van hout, kunststof of aluminium. De kozijnen worden zelfs volledig ingebouwd in de wanden, zodat je deze niet apart hoeft te monteren op de bouwplaats. Prefabmaat assisteert eventueel zelf met het hijsen van de wanden en het dak op de juiste plek.

Met deze nieuwe oplossingen kunnen bouwbedrijven en ZZP’ers nog sneller en eenvoudiger de woning van hun klanten uitbreiden, maar ook met minder gedoe.

De aanbouwen en bijgebouwen bieden extra ruimte voor bijvoorbeeld een extra slaapkamer, een kantoor aan huis, een hobbyruimte of een garage. Met de dakopbouwen wordt er extra woonruimte gecreëerd op de bestaande woning.

‘Wij zijn trots op de introductie van onze nieuwe prefab aanbouwen, bijgebouwen en dakopbouwen. Deze producten maken het voor onze klanten eenvoudiger om extra ruimte toe te voegen aan hun woning of gebouw’, aldus Niek Wopereis, business developer van Prefabmaat.

Prijs op BouwBeurs

Prefabmaat wist in februari op de BouwBeurs in Utrecht nog twee awards te winnen. Naast de publieksprijs won het bedrijf van Joris Roelink ook een prijs van de vakjury.

Reportage Prefabmaat

Joris Roelink (Scaleware en Prefabmaat) weet het zeker. De houtverwerker die nu niet de stap zet richting verkoop via internet, blokkeert zijn eigen groei en wordt straks links en rechts door de concurrentie ingehaald. Met zijn achtergrond in de timmerindustrie wil hij maakbedrijven op weg helpen met digitale verkoop op maat. En dat zonder een grote investering vooraf. ‘Online en offline moeten met elkaar in verbinding staan, zowel voor nieuwe als voor oude klanten.’

Lees het artikel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Schrijf je in voor de nieuwsbrief   Aanmelden